søndag 18. januar 2009

Oppgave: Engel

ATC-swap: http://scrapshop.no/
Dato: 7. desember 2008
Oppgave: engel - bruk minst ett stempel



Tittel: Elisabeths Angels/Purple Wings (og for første gang ble alle mine ATC'er ulike)
Teknikk: Papir
Nr.: 1/6



Her er de flotte engle-ATC'ene jeg fikk byttet til meg:

Tittel: Engel 5/9
Artist: Heid Refshal

Tittel: God Jul
Artist: Pat Townshend Alnes

Tittel: Engel
Artist: Birgit Trydal


Tittel: God Jul
Artist: Torhild Fornes
Tittel: Engel
Artist: Anne Jorunn Børresen

I november var vi på scrappetur og det var da alle mine engle-ATC'er ble til, bla. denne:
Tittel: "Engelen Gustav" (det var Torunn som påberopte seg god greie på englenavn *lol* )



Og siden vi var på scrappetur fikk jeg mast meg til at noen av de jeg var på tur med lagde hver sin engle-ATC til meg også *:D*

Tittel: "Telegram til Gustav"
Artist: Torunn Lyse


Tittel: "Sangfugl på kvist"
Artist: Mona Helgeland


Denne flotte ATC'en fikk jeg i tillegg til dem jeg mottok i swap'en:
Tittel: Vintage
Artist: Anne Jorunn Børresen


Tusen takk for nydelige ATC'er jenter!

Ingen kommentarer: